DOLAR 46,3054 0.02%
EURO 53,7300 -0.01%
ALTIN 6.415,330,03
BITCOIN 30443540.23671%
Diyarbakır
32°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Kurban Bayramı’nda köprü ve otoyollar ücretsiz olacak

Kurban Bayramı’nda köprü ve otoyollar ücretsiz olacak

Kurban Bayramı dolayısıyla Karayolları Genel Müdürlüğü'nün (KGM) sorumluluğunda bulunan köprü ve otoyollarda geçişler ücretsiz olacak. Konuya ilişkin Cumhurbaşkanı Kararı, Resmî Gazete'de yayımlandı.

ABONE OL
1 Haziran 2025 13:48
Kurban Bayramı’nda köprü ve otoyollar ücretsiz olacak
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Ücretsiz geçiş uygulaması, 5 Haziran Perşembe günü saat 00.00’dan başlayarak 9 Haziran Pazartesi günü gece yarısına kadar geçerli olacak.

Uygulama, sadece KGM’nin işlettiği otoyollar ile 15 Temmuz Şehitler ve Fatih Sultan Mehmet köprülerini kapsıyor.

Ayrıca, Başkentray, Marmaray, İZBAN, Sirkeci-Kazlıçeşme raylı sistem hattı ve Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Arnavutköy metro hattı ile belediyelerin sağladığı şehir içi toplu taşıma hizmetlerinden de 6 Haziran Cuma gününden 9 Haziran Pazartesi gece yarısına kadar ücretsiz faydalanılabilecek.

Ancak yap-işlet-devret modeliyle işletilen köprü ve otoyollar bu uygulamanın dışında tutuldu. (İLKHA)

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP
SON DAKİKA DİYARBAKIR\'IN SESİ
--:--:--