DOLAR 46,3104 0.02%
EURO 53,7202 0.01%
ALTIN 6.416,070,04
BITCOIN 30482670.65033%
Diyarbakır
32°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Kahramanmaraş’ta Yürek Yakan Anma: 9 Öğrenci ve 1 Öğretmen İçin Gözyaşları Sel Oldu

Kahramanmaraş’ta Yürek Yakan Anma: 9 Öğrenci ve 1 Öğretmen İçin Gözyaşları Sel Oldu

Kahramanmaraş’ta okulda yaşanan silahlı saldırıda hayatını kaybeden 9 öğrenci ile 1 öğretmen, facianın 40’ıncı gününde düzenlenen mevlit programıyla anıldı. Ailelerin “Bayram bize gelmedi” sözleri ise törende yürekleri dağladı.

ABONE OL
27 Mayıs 2026 10:35
Kahramanmaraş’ta Yürek Yakan Anma: 9 Öğrenci ve 1 Öğretmen İçin Gözyaşları Sel Oldu
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Kahramanmaraş’ta Ayser Çalık Ortaokulu’nda meydana gelen ve Türkiye’yi yasa boğan silahlı saldırının üzerinden 40 gün geçti. Saldırıda yaşamını yitiren 9 öğrenci ile 1 öğretmen için Abdülhamid Han Camisi’nde mevlit programı düzenlendi. Kahramanmaraş Valiliği koordinesinde gerçekleştirilen programa kent protokolü, aileler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başlayan programda hayatını kaybeden öğrenciler ve öğretmen için dualar edildi. Camide duygu dolu anlar yaşanırken, ailelerin gözyaşları yürekleri burktu.

Hayatını kaybeden öğrencilerden Adnan Göktürk Yeşil’in babası Cevdet Yeşil, süreç boyunca kendilerini yalnız bırakmayan vatandaşlara teşekkür ederek, “Bu çocuklar artık sadece bizim değil, bu milletin evlatları oldu. Öğretmenimiz de milletimizin öğretmeni oldu. Herkes sahip çıktı, dualarını eksik etmedi” ifadelerini kullandı.

Saldırıda yaşamını yitiren 11 yaşındaki Kerem Erdem Güngör’ün babası Mustafa Güngör ise yaşadıkları acının tarif edilemez olduğunu belirterek, “Bayram geldi ama bize bayram gelmedi. En büyük isteğimiz çocuklarımızın isimlerinin yaşatılması. Onların hayalleri vardı, hepsi yarım kaldı” dedi.

Faciada hayatını kaybeden öğrencilerden Zeynep Kılıç’ın annesi Emine Kılıç da kızının mezarı başında gözyaşlarına hakim olamadı. Acılarının her geçen gün daha da büyüdüğünü söyleyen anne Kılıç, “Bizim içimiz yanıyor. Bu acı hiç geçmiyor, her gün daha da derinleşiyor. Zeynep bir melekti” sözleriyle yaşadığı tarifsiz acıyı dile getirdi.

Öte yandan Kurban Bayramı dolayısıyla saldırıda hayatını kaybeden öğrencilerin kabirleri de vatandaşlar tarafından ziyaret edildi. Mezarlara çiçekler bırakılırken dualar edildi. Yaşanan acının ilk günkü tazeliğini koruduğu kentte, ailelerin tek isteğinin çocuklarının unutulmaması olduğu belirtildi.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP
SON DAKİKA DİYARBAKIR\'IN SESİ
--:--:--