DOLAR 46,3050 0.02%
EURO 53,7083 -0.01%
ALTIN 6.428,650,23
BITCOIN 30529030.43311%
Diyarbakır
28°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Paşinyan ile görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Paşinyan ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

ABONE OL
3 Haziran 2026 00:32
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Paşinyan ile görüştü
0

BEĞENDİM

ABONE OL

İletişim Başkanlığı’nın sosyal medya hesabından yapılan açıklamaya göre, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Başbakan Paşinyan, görüşmede Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın geçmiş Kurban Bayramı’nı tebrik etti. Görüşmede, Türkiye-Ermenistan ikili ilişkilerinin normalleşme süreci ve bölgesel konular ele alındı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ile Ermenistan arasındaki normalleşme sürecinin doğrudan ticaretin başlatılmasına yönelik adımlarla sürdüğünü belirtti.

Erdoğan, Türkiye’nin bölgede barış ve istikrar için gayret gösterdiğini vurgulayarak, bu doğrultuda atılacak adımları her zaman destekleyeceklerini ifade etti.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP
SON DAKİKA DİYARBAKIR\'IN SESİ
--:--:--