DOLAR 46,3050 0.02%
EURO 53,7083 -0.01%
ALTIN 6.428,650,23
BITCOIN 30529030.43311%
Diyarbakır
28°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Bingöl’de ev yangını: Dumandan etkilenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı

Bingöl’de ev yangını: Dumandan etkilenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı

Bingöl'de bir evde çıkan yangında 2 kişi dumandan etkilenerek hastaneye kaldırıldı. Yangın itfaiye ekiplerince kontrol altına alınırken, çıkış nedeni araştırılıyor.

ABONE OL
1 Haziran 2026 16:36
Bingöl’de ev yangını: Dumandan etkilenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Edinilen bilgilere göre, Bingöl merkez Aftor Küme Evleri mevkiindeki bir evde henüz belirlenemeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı. Evden yükselen dumanları gören çevredeki vatandaşların durumu bildirmesi üzerine olay yerine itfaiye, UMKE ve 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi.

Olay yerine ulaşan itfaiye ekipleri yangına müdahale ederek kontrol altına alırken, dumandan etkilenen 2 kişiye ilk müdahale olay yerinde hazır bekleyen UMKE ve 112 Acil Sağlık ekipleri tarafından yapıldı.

Olay yerinde yapılan ilk müdahalelerinin ardından dumandan etkilenen 2 kişi ambulanslarla Bingöl Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP
SON DAKİKA DİYARBAKIR\'IN SESİ
--:--:--